ايجي هلب - بوابة تحميلات و مدونة عامة

مشاهدة افلام اونلاين, تحميل افلام مباشر, اغاني, دروس و شروحات, صور, معلومات عامة, مقالات علمية,

بوابة الموقعبوابة الموقع  الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخول  موضة حريمي و رجالي |  مسلسلات رمضان|  حالة الطقس |  افلام اون لاين  طريقة التحميل |  
تاجر موارد لعبة انتقام السلاطين - اشتري الان بسعر أقل شقة للايجار _ مزاد _ مزاد السيارات _ فلل للبيع
شاليهات في الرياض
الرقية الشرعية _ جلب الحبيب _ الشيخ الروحاني المغربي _ علاج السحر حفلات في الرياض _ استراحة للمناسبات _ قاعة حفلات _ شاليهات في الرياض
اعلاناتك تصل لآلاف يومياً اعلاناتك تصل لآلاف يومياً

إرسال موضوع جديد   إرسال مساهمة في موضوع
شاطر | 

مسلمين ثبتوني و خلوني اعيط قبل ما يسيبوني ... رسالة من مسيحي تقطع قلب المصريين

كاتب الموضوعرسالة
Eghelp
مشرف عام
مشرف عام

ذكر عدد المساهمات : 2564

مُساهمةموضوع: مسلمين ثبتوني و خلوني اعيط قبل ما يسيبوني ... رسالة من مسيحي تقطع قلب المصريين   الجمعة 26 يوليو 2013, 3:20 am

Eghelp ايجي هلب

↑ Grab this Headline Animator

النهاردة انا اتثبت يا جدعااااااااااااااان !!

كنت النهاردة شغال مع مصطفى فى منوف ، و خلصنا على الساعة 6:30 قبل الفطار ، و اتحركت علشان ارجع طنطا .. طبعا ماقولكمش على كمية اكياس البلح اللى لمتها من الناس اللى كانت بتوقفنى فى الطريق (على الرغم من انى كنت باقولهم انى مسيحى و خاللى البلح ده لحد تانى صايم) .. المهم !
عديت فى الطريق على قرية صغيرة بين شبين و طنطا ، و فجأة طلع قدام العربية 4 رجالة و وقفونى !!

انا فتحت شباك العربية و قلت لهم خير يا رجالة ؟ قالولى اتفضل افطر معانا و بيشدونى من ايدى جامد .. قلتلهم شكرا ، انا مسيحى و خاللى الفطار ده لحد يكون محتاج و جعان انا كدة كدة مروح البيت !!
و عينك ما تشوف الا النور يا مؤمن !!
الناس اتجننت ، يعنى ايه مسيحى ؟ احنا واحد .. و المصحف لازم تنزل تاكل معانا ، تلاقيك اصلا ماكالتش من الصبح علشان اخواتك المسلمين !!
يا جدعان يهديكوا يرضيكوا ، مافيش فايدة .. فين و فين بعد الحاح منهم و رفض منى ، اصروا انهم يدونى وجبة جاهزة .. و دى صورتها !!
--------------------------------------
مش هاقول كلام من عينة : هى دى مصر ، و احنا واحد و بتاع .. بس فعلا انا لقيت نفسى باعيط جامد و باقولهم بمنتهى السذاجة : مصر عمرها ماهيحصل فيها حاجة طول ماحنا كدة 

----- ----- ------ ----- ----
باتش لتفعيل برنامج انترنت دونلود مانجر

Internet Download manager
تحميل كراك IDM + الشرح Arrow
حمل الكراك واستعمل البرنامج بدون تسجيل
الشرح لتركيب الكراك بالصور  bounce
-----------------------------------

مسلمين ثبتوني و خلوني اعيط قبل ما يسيبوني ... رسالة من مسيحي تقطع قلب المصريين
صفحة 1 من اصل 1